Een toilet en drinkwater vanzelfsprekend? Wij Europeanen denken dat het normaal is, maar dat is in veel arme wijken in Azië en Afrika nog niet het geval. Stichting Water For Life helpt met het realiseren van toegang tot drinkwater en een toilet. Nu en in de toekomst. Hoe mooi is dat? Ze creëren bewustwording, werven fondsen en zetten projecten op. Dankzij deze projecten hebben ze al 1,5 miljoen mensen in arme wijken bereikt.
@LISAMARCOM mocht een creatieve campagne te bedenken alsmede uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk hierbij aan social media posts, web en print uitingen.
Wat heeft @LISAMARCOM ontwikkeld?
Een creatief conceptplan met daarin een origineel idee en concept voor de kerstcampagne welke past bij de beschikbare middelen, merk en budget. Dit document bevat elementen als boodschap, storytelling, taglines, mock-ups, doelgroep, kennis, houding en gedrag etc.
Uitgewerkte designs (voor printuitingen, web en social media posts) die klaar zijn voor gebruik.
Trots op deze campagne.
Binnenkort op je beeldscherm.
@LISAMARCOM is your girl.