LISAMARCOM – Hulpbijtekstenbeeld.nl

Analyse: NOODI Cosmetics

Analyse: NOODI Cosmetics

Make-up addicts opgelet: Er is een nieuw beauty-en make-up platform gericht op inclusiviteit en de diversiteit van vrouwelijkheid.

⭐NOODI viert de vrouwelijkheid in jou en vind het belangrijk dat iedereen ongeacht achtergrond, herkomst of identiteit, zich mooi kan voelen.
⭐Eenvoud, luxe en fair zijn de kernwaarden van NOODI Cosmetics.
⭐Alle producten zijn vegan, non-animal tested en cruelty free.

LISAMARCOM mocht meehelpen met de lancering van het merk NOODI Cosmetics: Het verfijnen van de huisstijl, doelgroep-analyse, positionering van het merk, social media campagne en branding fotoshoot. Hierbij is steeds uitgegaan van de wensen en behoeften van de klant.

Make-up brand: NOODI Cosmetics
Art direction: Anneliese van Buren @ Lisamarcom
Fotografie: Karin van Berkel
Modellen: Winny, Sharon & Marianne
Make-up & hair artist: Greanne Carty

Heb jij ook promotiemateriaal nodig voor je bedrijf?

Neem dan contact met op met LISAMARCOM.