Enige tijd geleden mocht @LISAMARCOM een creatieve campagne te bedenken alsmede uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk hierbij aan social media posts, web en print uitingen.
Wat doet Water For Life?
Water For Life helpt met het realiseren van toegang tot drinkwater en een toilet. Nu en in de toekomst. Hoe mooi is dat? Ze
creëren bewustwording, werven fondsen en zetten projecten op. Dankzij deze projecten hebben ze al 1,5 miljoen mensen in arme wijken bereikt.
Wat heeft @LISAMARCOM ontwikkeld?
Een strategisch en creatief conceptplan met daarin een origineel idee voor de kerstcampagne welke past bij de beschikbare middelen, merk en budget. Dit document bevat elementen als boodschap, storytelling, taglines, mock-ups, doelgroep, kennis, houding en gedrag etc.
Uitgewerkte storytelling designs (voor printuitingen, web en social media posts) welke klaar zijn voor gebruik.
Het verhaal van Martha
Martha is een jonge vrouw uit Ghana en runt haar eigen school. Wat betekent schoon kraanwater voor haar en haar leerlingen? Lees en bekijk het verhaal van Martha.
Wil jij mensen zoals Martha helpen?
Geef deze kerst kraanwater cadeau aan degenen die het nodig hebben.
Het verhaal van Simon
Dit is Simon Apaw, vader van 7 kinderen. Hoe is hun leven op de boerderij veranderd door schoon drinkwater?
Wil jij mensen zoals Simon en zijn familie helpen? Geef dan kraanwater cadeau.
Het verhaal van Mavis
Mavis is een vrouwelijke ondernemer uit Katamanso, Ghana. Wat betekent schoon kraanwater voor haar en haar bedrijf? Lees en bekijk het hele verhaal van Mavis.
Wil jij mensen zoals Mavis helpen?
Geef dan kraanwater cadeau.
Het verhaal van William
Het laatste verhaal uit deze serie is van William, een man uit Katamanso, Ghana. Wat betekent schoon kraanwater voor hem? Lees en bekijk het hele verhaal van William.
Wil jij mensen zoals William helpen?
Geef dan kraanwater cadeau.