@LISAMARCOM

Help! Keuzestress!

Help! Keuzestress!

Er is slechts รฉรฉn regel: je hoeft niet langer definitief te kiezen. Want waarom zou je willen kiezen, als je later weer je keuze kunt veranderen? We hebben sinds heden ten dage eindeloos de keuze om te kiezen. Nog meer keuzestress. Er is zoveel aanbod, zoveel microtrends, zoveel gespecialiseerd en afgemeten, zoveel commercie en soms een beetje troep. En we hoeven helemaal niet meer B2C te kopen maar kunnen ook C2C! Wat moet de consument nu kopen om nog een origineel, leuk cadeau te geven?

Waarom zou je moeten kiezen?

Als je kunt
HIPPIE-DI-HOP-BEE-BOP:

The
๐Ÿš€Cityhopper
๐Ÿš€Clubhopper
๐Ÿš€Loverhopper
๐Ÿš€Substainhopper
๐Ÿš€Hobbyhopper
๐Ÿš€Jobhopper
๐Ÿš€Moodhopper
๐Ÿš€Multi-tasker

Maak je geen zorgen: Tech beslist voor jou. Het antwoord is personaliseren van producten – inspelen op keuzestress en persoonlijke behoefte. Vanaf 2035 krijgen we te maken met een super gepersonaliseerde klantenservice, gebaseerd op transparantie en Big Data.

Stel je voor: Een winkelmedewerker die je naam en klantprofiel al weet als je binnenstapt, waardoor ze precies in kan spelen op je persoonlijke behoeften. Ze begroet je bij je voornaam en stelt zich voor. Via Bluetooth ontvangt ze je data profiel en verkoop suggesties. Zo kan ze aan de hand van je data zien dat je graag felgekleurde sportschoenen koopt, maat 38 hebt en dat je binnenkort jarig bent. Zo kan ze je een gericht aanbod doen en efficiรซnter te werk gaan: Binnen een mum van tijd tovert ze drie paar verschillende schoenen in precies je maat en je stijl – en meldt er nog even bij dat het tweede paar gratis mee mag. Zoโ€™n aanbod is bijna niet af te slaan.

Efficiรซnt voor zowel de consument als de verkoper.

Stalkerish? Wellicht.
Transparant? Absoluut.
Belangrijke tool om je klanten te kennen? Ja.
Stijgen de sales? Jazeker.

Meer weten?
#trends#tech#consumergoods#futuretrends#future#futuristic#retail#personaliseren#bigtech#ecommerce

%d bloggers liken dit: